Terminai ir sąlygos

Užsakinėjant prekes internetu, reikia nurodyti prekių pristatymo būdą.

 Kiekvienas užsakymas įvykdomas kuo greičiau, tačiau ne ilgiau kaip per 3 darbo dienas. Kiekvienu atveju dėl pristatymo Jus informuosime telefonu arba el. paštu. Jums patogų pristatymo laiką su Jumis suderins parduotuvės  užsakymų administratorius.

Esant išskirtiniams atvejams dėl prekių pristatymo vėlavimo, klientui paskambiname ir pranešame, kiek laiko reikės laukti. Tokiu atveju klientas renkasi ar laukti prekės ar atsiimti pinigus.

Prekių pristatymo metu klientas privalo patikrinti siuntos būklę. Pastebėjęs pažeidimą,  klientas siuntos turi nepriimti ir tai pažymėti siuntos važtaraštyje. Klientui priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai, o prekė yra kokybiška bei nepažeista. Klientas pretenzijų neturi.

 

Mokėjimas:
Užsakinėjant prekes internetu, galimi atsiskaitymo būdai:

Bankiniu pavedimu,

Paysera mokėjimo sistema,

Grynais arba kortele, atsiimant prekę mūsų fizinėje parduotuvėje adresu: Garliava, Vytauto 138A.

Pasirinkus mokėjimą išankstiniu pavedimu, užsakymas bus pradėtas vykdyti iškart, kai pinigai pateks į mūsų sąskaitą. Užsakymo pristatymo trukmė pailgėja tiek laiko, per kiek mes gauname banko pavedimą.

Visoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai. Prekei, sugedusiai nepasibaigus garantiniam laikotarpiui, remontas atliekamas nemokamai.

Garantinis aptarnavimas:

Garantinis laikotarpis yra nurodytas garantiniame talone. Jei garantinis laikotarpis yra pasibaigęs, prekė nėra priimama garantiniam remontui.

Sugedus prekei, dėl garantinio remonto atlikimo reikia teirautis telefonu, arba nuvykti adresu, nurodytu garantiniame talone.

Pateikdami prekę remontui, būtinai pateikite galiojantį prekės garantinį taloną. Remontas atliekamas pagal gamintojo serviso dokumentaciją.